måndag 21 april 2008

ÄNTLIGEN...



... har min idéetorka tagit slut för den här gången. Jag började med ett mini-album och det är mitt första. Det var jätteroligt! Hittade en massa bilder på mina tjejer där de är tillsammans och därför döpte jag det till "Syskonkärlek", albumet är inte klart men jag tänkte visa upp det som blivit sedan i söndags, framsidan och ett utav uppslagen.


När jag tittat runt på olika sidor så har jag blivit lite sugen på att prova på att stämpla oxå, göra kort och en massa annat, men det får bli framöver. Tiden och pengarna räcker inte till ;) =(


Ha det så bra!

2 kommentarer:

Cath. sa...

Hejhej! Tack för hälsningen i min blogg!
Vilket fint album du har gjort! Jag har inte prövat att göra nåt minialbum än, men jag vill u så gärna... måste hitta nåt bra tema bara...
Ha det gott1

Jeanette sa...

Jättefint minialbum du gjort. Tycker själv det är roligt att skapa minialbum.