söndag 15 juni 2008

Problem med tekniken

Hejsan på er!

Nu var det länge sedan jag skrev något här. Men som ni vet så har det ju varit skolavslutningar under den här veckan. Så nu hade jag tänkt att jag skulle ladda upp lite nya saker, men det tyckte inte varken datorn eller kameran... Bilderna finns men jag får inte upp dom som jag brukar och min privata it-support har gått och lagt sig. Så det får bli imorgon det.

Under helgen har jag varit med (och är fortfarande) med på Svensk scrapbookings CC och det är så roliga utmaningar. Igår och idag var jag med på en helt sanslös BINGO, det var så många ord och det var trögt att få ut vinsterna. Men vad roligt vi hade... ett tag satt jag framför min dator och vred mig av skratt. Jag kände mig lite fånig om jag ska vara ärlig=)
GRATTIS till VINNARNA!!

Det var bara tre ord kvar innan det hela var klart, tills det var någon som fått fullbricka...

Oj oj, vad det blev mycket surr idag, hoppas jag inte har tråkat ut er! Imorgon kommer det lite nytt att titta på, så kika gärna in då=)

Ha det gott så länge!

Inga kommentarer: