måndag 16 februari 2009

Utmaningen gjord...

Jag fick en utmaning av Mias pysselverkstad för ett tag sedan... ja det var länge sedan men nu har jag suttit och räknat. Jag har varit hemma med en av mina döttrar eftersom hon har ont i örat...=(
Här kommer beskrivningen av utmaningen:
Ni gör så här. Gå in i mappen "mina Bilder" välj sjätte mappen och sjätte bilden i den mappen, lägg upp den i eran blogg och skriv något om bilden. (jag kopierade rakt av från Mias sida, Hoppas det var ok=)?)

Den här bilden är ifrån när jag och M var på Billudden och fotograferade. Ja, det var ju M som gjorde det och jag var med som sällskap. Vi tyckte att det såg ut som ett fotavtryck. Vad tycker du?Nu är det ju så att jag ska skicka den vidare, men jag tänkte som så att om du som är här och kikar känner att det skulle jag vilja prova på så ger jag utmaningen till dej!

Ha det så gott!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

OOoj vilken COOL sten :D
urläcker!!!

mias pysselverkstad sa...

Hejsan! Ja visst är dom snygga! jag köpte min hos http://www.vinylahem.se/
dom har massor av auktioner på tradera.