söndag 10 oktober 2010

Det är inte...

långt kvar till jul. Jag tänkte att jag skulle försöka göra en massa julkort, för här där jag bor brukar det vara en jul markanad runt Lucia, så jag kanske bokar ett bord och försöker sälja några. Men det är ju med dubbla känslor runt det där... Spännande att se om någon är intresserad av att köpa, men tänk om jag får behålla alla... Hua, men så ska jag inte tänka! Nu ska jag våga prova för då vet jag ju vad andra tycker om mina kort;)
Här nere visar jag två kort som jag gjort i helgen. Jag använde mig av en nyinköpt stämpel från mässan i Gävle förra veckan. Visst är hon söt?!
Jag måste vara en nattscrappare för jag kan oftast inte sitta på dagarna och pyssla, även om jag har tid. Igår satte jag mig vid elva tiden på kvällen och satt fram till klockan var 2 ;) Vilken tid på dygnet scrappar/pysslar du?
Ha det så bra nu till nästa gång!
Kram Katrin

Inga kommentarer: