torsdag 26 juli 2012

Nytt försök

Jag gör ett nytt försök att vara med i MDUC's utmaning. Det är ju så roligt att göra efter lite "givna ramar". Om du inte gjort det någon gång så prova!

Den här gången skulle det finnas med Paper dolies, vad jag funderade först vad det var, men sedan såg jag att det var som små tårtpapper. Det fanns det så klart i mina gömmor här hemma, men de har inte används så flitigt.
Som stämpel motiv valde jag Tilda med en korg med rotfrukter, den var med i klubb kittet senast. Det kändes lite höstligt så jag valde att göra kortet i höstfärger. Mönster papperna kommer från min restlåda så jag vet inte riktigt vilken tillverkare det är... Men taggen är Magnolias egen och jag har stansat med min Martha Stewart stans och den gillar jag verkligen. På korgen har jag Glimmer mist från Tattered Angels. 

Hoppas du haft en trevlig stund hos mig!

Katrin

P.s Lämna gärna ett litet avtryck så jag kan kika in hos dig och få mer inspiration =) D.S

3 kommentarer:

Denise sa...

A very cute card,
thanks for sharing with us at Magnolia Down Under this week
hugs
Denise

Debbie Dolphin sa...

Fabulous card and great use of the doily.Thankyou so much for playing along with us this week at MDUC
Hugs
Debbie xx

Pyssel å sånt - frippan.blogg.se sa...

Så fint. Gillar också Martha Stewarts spetsstans. Den går att använda hur länge som helst utan att man tröttnar :)