fredag 17 april 2009

Beställnings kort.

Nu kommer ett nytt kort jag gjort till en kollega som slutat hos oss. Jag fick förfrågan i onsdags om jag skulle hinna göra ett kort. Klart jag hinner svarade jag... men när jag kom hem undrade jag vad jag gjort, jag var trött och hade ingen inspiration. När kvällen sedan kom fick en av döttrarna feber och ont i halsen så jag blev hemma på torsdagen och tänk då blev det ett kort.
Nu hoppas jag att hon tycker om kortet, jag kommer inte att vara med när det är avtackning eftersom jag behöver ta det lite lugnt när jag kommer hem från jobbet för att orka vara där. Tråkigt, men ibland måste man välja. Vi hade bestämt med kusinerna att vi ska bada i Borlänge imorgon så det fick gå före. Hoppas nu att alla mina kollegor kommer att ha en trevlig kväll!
Nu får vi hoppas på att helgen bjuder på fint väder.
Ha det så gott! <3<3<3

3 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättefint kort! Snyggt som du fixat med insidan - många som glömmer att dekorera den annars! Och stämpelmotivet var supersött och såååå snyggt färglagt!

Ha en trevlig helg!
Kram / Angelica

Cath. sa...

Ett så fint kort blir hon säkert glad över tror jag!
Du har nåt att hämta i min blogg....
Kram!

Malin sa...

Halloj!

jättefint kort =D
Så roligt att du ska på mässan!! Då hoppas jag att du kommer fram och hejjar på mig!!

Kram
Malin