måndag 18 maj 2009

Uppdatering nr2...

Jag tror att det här något som kanske har hänt 1 gång tidigare, 2 inlägg på en dag =)
Jag har under dagen hunnit gjort klart ett studentkort, men jag vet inte riktigt om det är detta som kommer att lämnas över till studenten senare i år.

Jag har varit i pysselhörnan till och från under dagen och när jag inte varit där har jag servat min dotter som haft en dj-lig huvudvärk och det är inte riktigt bra än=( Vi får hoppas på att det går över under natten.
Ha en trevlig kväll!

5 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Snyggt kort! Gillar de gula bokstäverna och blommorna :)

Fia sa...

Tjusigt!! Tur att barnen är sjuka så vi hinner pyssla lite. Ska sätta mig nu och försöka få till ett kort till Anders syster. får se om de blir lite på torsdag med, då är man ju ledig :)

Anonym sa...

Hej tjejen!

Underbart kort! är egentligen inte så förtjust i varken blått eller gult, men du har lyckats kanonbra! ;)

Ha en bra dag, kramar

Anonym sa...

Jätte fint kort. fint med alla blommor runt motivet. kram...tyrasmatte.

zαnуα ♥ sa...

Vilket härligt studentkort! :)
Hoppas din dotter mår bättre snart!
*kram*
Zanya