måndag 14 maj 2012

Äntligen!

Äntligen har jag tagit mig tid att uppdatera bloggen, men jag känner att jag har lagt av mig lite.
Nu när bilden ligger i inlägget ser jag att jag  glömt att beskära den... hahaha...

Kortet har jag gjort är efter en skiss på Magnolia Down Under Challenges. Det är första gången som jag vågar göra något sådant men kul var det och spännande se vad andra gjort av samma skiss.

  
Posted by Picasa

Jag använde mig av en Tilda från klubbkittet som kom här i våras, jag har använt mig av Promakers och MCP-teknik. Papperet längst bak är från ett block som jag inhandlade på mässan i Gävle förra helgen =) De andra papperna har legat i spill pappers lådan.

Hoppas nu att jag kommer att vara lite mer aktiv här på bloggen.

Ha det så bra alla besökare!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hei Katrin!
Så nydelig kort du har laget.
Tusen takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
Du har en flott tolkning av skissen:)
God helg!
Klem, Camilla