onsdag 23 maj 2012

Kort med plats för presentkort

Nu har jag suttit och klurat på ett kort där det finns plats för ett present kort. Nu är det ju inte så att jag har kommit på det själv utan hittade det på den här bloggen: Whiff of Joy de hade verkligen många roliga saker att titta på. Jag kommer nog att kika in där ofta för inspiration.

Det här kortet har jag gjort till en som arbetar på min arbetsplats och hon gillar sin husvagn och presentkortet som kommer att ligga i den lilla lådan är från en husvagns firma.
Jag har en del stämplar här hemma men det fanns ingen husvagn så då fick jag lov att rita en själv. Från början hade jag tänkt att göra kortet med Brynäs färgerna men det hoppade jag över då det var svårt att få till det.


Jag har använt mer blommor än på länge och jag använde också mina dies från Magnolia för att göra egna blommor.

Det är kul att se att det är några som kikar in här ibland men det vore roligt om ni lämnade ett litet avtryck så jag kan kika in hos er.

Hoppas att vi ses igen!

Katrin