onsdag 16 maj 2012

Mer kort

Nu verkligen överaskar jag mig själv med ett inlägg till samma vecka eller ja samma månad ;)
Efter mässan i helgen så har jag varit pyssel tagen riktigt, nu ikväll när jag räknade efter så har det blivit 4 kort sedan i lördags. Ett visade jag härom dagen och nu tänkte jag visa de andra tre.




Som ni ser så är det Magnolias härliga stämplar jag använt mig av, de är ju så underbart söta! 
Jag ser så mycket fina kort när jag bloggar runt och det är mycket dekorationer på och varje gång tänker jag att så ska jag också göra, men när jag väl är dax att dekorera korten så går det inte. Det är väl bara att öva på och kanske inte fundera så mycket utan sätta dit många blommor och andra fina saker som finns i mina lådor. Ofta så tänker jag att det här kanske jag vill ha på ett annat kort längre fram men det är ju dumt att tänka så, för tar sakerna slut så finns det nya att köpa i någon av alla de underbara butiker som finns.

Nu ska jag fundera på vad jag ska göra på nästa kort... har några uppdrag som ska göras;)

Ha det så bra!

P.S. Du får gärna ett avtryck så jag vet att du varit här ;) D.S.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag brukar också spara på fina saker, som jag ska använda sen, det kan vara fina tygbitar, papper, snören, bakformar osv. Men det är ju lätt att man aldrig gör nåt av dem. Fast samtidigt är det en viss glädje i att gå och titta på sina fina saker, att veta att man har alla dessa möjligheter "sen"... :-)

Åsa/asamia sa...

Å så många söta kort du gör!