söndag 18 maj 2008

En liten burk...



... har det blivit idag. Lite uppstämplat också, så jag har att färglägga och göra Mordagskort utav. Det är väl en vecka kvar? =) Alltid ute i sista stund.

Jag och min man var i städtagen på förmiddagen och då när jag städade min lilla hörna på matbordet i matrummet så kom jag på att en liten burk för min pennor vore på sin plats. Så när huset var klart och lunchen färdig äten så var det dax att skrida till verket. Jag blev faktiskt nöjd med den.

Vi har också börjat fundera på var jag ska ha mina saker, de blir ju inte färre. Men det vet ni ju redan. Någon lösning blev det inte, men vi får fundera vidare.
Ha det så gott!

1 kommentar:

Cath. sa...

Vilken fin pennburk du har gjort!
Ja, självklart får du det, och jag länkar till dig, det är OK va?
Ha det gott!