måndag 26 maj 2008

Måndag igen

Tänk vad tiden går fort. Det är redan måndag igen, tyckte just det var måndag men det var en hel vecka sedan. Just nu är det mycket som händer på jobbet, avtackning av en helt underbar plusjobbare... snyft det är sååå tråkigt att det är slut på hennes tid hos oss. Sedan är det dax att för föräldramöte för de nya barnen i förskoleklassen. Så nu har det inte varit mycket tid för pyssel!

I lördags var barnen med farmor och farfar och kusinerna till Grönalund och sedan sov de kvar hos farmor och farfar. Så vi fick en lördag och lite av söndagen för oss själva. Det var underbart! Jag fick med min man till Falun och gå på Pappersvinden, vilken mysig affär! Dit kommer jag att åka flera gånger, det är ju inte så långt dit från Gävle. Vi tittade inte bara i den affären även om jag kunde ha varit där hela dagen;) Mattias var in och klämde och kände på ett objektiv som han är sugen att köpa till sin kamera. Det är ju oftast han som knäpper bilderna jag scrappar på. Igår kväll satt jag och kollade igenom nästan alla bilder som vi knäppt och beställde en hel hög. Det ska bli roligt att göra på bilder som är lite nyare, för nu är det "bara " bilder sedan vi framkallde på "gammalt" vis. Det är ju länge sedan... =)

Oj, vad många som varit in och kikat hos mig, och inget nytt finns det, men det kommer nog snart.

Det blev ett långt inlägg, hoppas jag inte skrämmer bort er...*skrattar*

Ha det gott!

Inga kommentarer: