måndag 12 maj 2008

Länge sedan...

var det sedan jag uppdaterade min sida. Jag har väntat på saker som jag beställt och nu har de äntligen kommit. Nu kan jag stämpla med mina omonterade stämplar, jag köpte Tack`n peel. Sedan läste jag på Svenskscrapbooking´s forum att flera hade dåliga erfarenheter utav det. Gissa om jag blev lite nervös!





Nu har jag provat och det känns bara bra, men jag har ju å andra sidan inte provat något annat=) Här ska det stämplas för glatta livet... Har ju att göra till en swapp och det var ju det här jag väntade på.

Tänkte också lägga upp bilder på mina senaste kort. Tack så mycket för tipsen Karin, det var precis vad jag behövde.




Ha det så bra!

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Söta kort & visst skulle det vara bekvämt att ha Tack´N Peel(visst heter det så) Kör på med EZ,men kanske mer ekonomi i T`NP =)

Anonym sa...

vilka fina kort du har gjort, gillade oxså layouten svart med rött hjärta.
Kram

Anonym sa...

Fina kort du gjort! Jag gillade hur du liksom ramat in mönsterpappret ovanför stämpeln och med swirlen bakom. Jättesnyggt!

Kram!