lördag 17 maj 2008

Vintern tillbaka...=(

Här hos mig kom vintern lite på besök idag. Det är inte så att snön ligger kvar men den faller ner blandat med regn. FY SÅ TRÅKIGT! Det är riktigt pysselväder och det har jag gjort. Men det är inget jag kan visa här än, det är till en receptswapp på Svensk Scrapbooking och det är inte kul för de andra som är med om jag vissar vad jag gjort, då försvinner det spännande med att få det i brevlådan.

Så nu sitter jag och kommer underfund med hur jag ska kunna ändra här på bloggen. Bli inte förvånad om den ser annorlunda ut nästa gång du kommer på besök. Kommentera gärna vad du tycker om min sida och mina förändringar, färgval osv.

Jag vill också TACKA för alla snälla kommentarer som ni lämnat hos mig om de alster jag gjort. TACK också till att ni är så många som tittat förbi hos mig.

Ha det så gott till nästa gång!

1 kommentar:

Kamilla sa...

Spännande att se hur det blir om möblerat här... ;)
Själv hade jag tänkt byta till blogg.se men det blir nog inte,man har ju lämnat sin bloggadress på så många ställen =D
Nu är du tillagd i min blogg &så,så på återseende;)